OFERTA ZAJĘĆ W ROKU SZKOLNYM 2023/2024
Pobierz
Godziny dostępności pracowników
PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH
rok szkolny 2023/2024
Pobierz
PLAN PRACY
PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH
NA ROK SZKOLNY 2023/2024
Pobierz
OFERTA ZAJĘĆ W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
Pobierz
Godziny dostępności pracowników
PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH
rok szkolny 2022/2023
Pobierz
PLAN PRACY
PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH
NA ROK SZKOLNY 2022/2023
Pobierz
OFERTA ZAJĘĆ W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
Pobierz
PLAN PRACY
PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH
NA ROK SZKOLNY 2020/2022
Pobierz
OFERTA
PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH
NA ROK SZKOLNY 2020/2021
Pobierz
PLAN PRACY PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH
W CHOJNICACH NA ROK SZKOLNY 2020/2021
Pobierz
OFERTA
PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH
NA ROK SZKOLNY 2019/2020
Pobierz
PLAN PRACY PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH
W CHOJNICACH NA ROK SZKOLNY 2019/2020
Pobierz
OFERTA PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH NA ROK SZKOLNY 2018/2019
OFERTA PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH NA ROK SZKOLNY 2017/2018
Tematy do oferty dla środowiska rodzic
Tematy do oferty dla środowiska nauczyciel
Tematy do oferty dla środowiska uczeń
OFERTA PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH NA ROK SZKOLNY 2016/2017
OFERTA PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W CHOJNICACH NA ROK SZKOLNY 2015/2016
- Specjalistyczne zajęcia dla dzieci i młodzieży
- Warsztaty i prelekcje dla nauczycieli/pedagogów
- Cykliczne spotkania dla rodziców
- Odbiorca- dzieci i młodzież
Lp. |
Tematyka
|
Adresat |
1.1 |
Zajęcia ruchowo-wspomagające rozwój dzieci z grupy ryzyka |
Dzieci do 3 lat |
1.2 |
„Żywioły”- zajęcia aktywności twórczej |
Dzieci 5-7 lat |
1.3 |
Zajęcia socjoterapeutyczne |
Klasy I-III |
1.4 |
„Kształtowanie umiejętności społecznych” (II półrocze 2016r.) |
Klasy I-III, IV-VI |
1.5 |
„Dlaczego biedronka ma kropki..”- warsztaty twórczego pisania |
IV-VI, gim. |
1.6 |
Kinezjologia edukacyjna P. Dennisona |
Klasy I-III, IV-VI, gim. |
1.7 |
Kostka Rubika - bawi i uczy |
Klasy I-III, IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.8 |
Zajęcia grupowe rozwijające myślenie, poprawiające koncentrację uwagi i spostrzegawczość |
Klasy IV-VI, gim. |
1.9 |
Efektywne metody uczenia się |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.10 |
Trening radzenia sobie ze stresem |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.11 |
Socjoterapia |
Klasy IV-VI |
1.12 |
Trening integracyjny |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.13 |
„Emocje i motywacja” |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.14 |
„Aktywne słuchanie” |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.15 |
Trening poczucia własnej wartości |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.16 |
Trening asertywności |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.17 |
Inteligencja emocjonalna |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.18 |
„Współczesne formy uzależnień” |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.19 |
„Wychowanie fizyczne- przyjaciel czy wróg?”- motywowanie do uczestniczenia w zajęciach wychowania fizycznego w szkole |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.20 |
„Samoocena- czym właściwie jest? Jest mi dobrze z tym kim jestem…” |
Klasy IV-VI, gim., ponadgimnazjalne |
1.21 |
Warsztaty o tematyce uzależnień behawioralnych |
Gim. |
1.22 |
Warsztaty nt. tolerancji, równości, z wykorzystaniem elementów treningu antydyskryminacyjnego |
Gim. |
1.23 |
Poznaj swój potencjał i trafnie wybierz szkołę i zawód |
Gim., ponadgimnazjalne |
1.24 |
Najniebezpieczniejsze złudzenia wieku dorastania |
Gim. |
1.25 |
Cyberprzemoc |
Gim. |
1.26 |
Obraz ciała, obraz samego siebie |
Gim. |
1.27 |
Jasne i ciemne strony stresu, czyli stres pozytywny i negatywny |
Gim., ponadgimnazjalne |
1.28 |
Ja jako człowiek, jako dziewczyna, jako młoda kobieta |
Gim., ponadgimnazjalne |
1.29 |
Autoprezentacja receptą na atrakcyjność, czyli słów kilka o wizerunku i prezentacji |
Gim. |
1.30 |
„Rozmowy bez wstydu”: - cielesność - orientacja psychoseksualna - (nie)bezpieczny seks - zakochanie - kobiecość a męskość |
ponadgimnazjalne |
1.31 |
Zaburzenia odżywiania - grupa wsparcia, co 2 tygodnie |
Ponadgimnazjalne |
1.32 |
Konstruowanie CV i listu motywacyjnego ; elementy autoprezentacji w spotkaniu rekrutacyjnym |
Ponadgimnazjalne |
1.33 |
„Społeczne A,B,C… „- trening umiejętności społecznych dla uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera |
SP, gimn. |
- Odbiorca- nauczyciele, pedagodzy, wychowawcy
2.1 |
Problemy gotowości szkolnej |
2.2 |
Dojrzałość szkolna, a mowa |
2.3 |
Co potrafię, co mam, a czego jeszcze muszę się nauczyć? (5-7 lat) |
2.4 |
Jak skutecznie komunikować się z rodzicem? |
2.5 |
Praca z dzieckiem z dysleksją w domu i w szkole |
2.6 |
Zaburzenia psychiczne u dzieci i młodzieży |
2.7 |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych wobec uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz inteligencją niższą niż przeciętna |
2.8 |
Aktywne słuchanie |
2.9 |
Nauczyciel wobec zaburzonego zachowania ucznia |
2.10 |
Rozpoznawanie i wspieranie uczniów zdolnych i twórczych |
2.11 |
Uzależnienia od komputera i Internetu |
2.12 |
Potrzeby emocjonalne dzieci i młodzieży |
2.13 |
Psychologiczna sylwetka dziecka wychowującego się bez ojca |
2.14 |
Co może spotkać moje dziecko? |
2.15 |
Wspieranie systemu doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole, wspólnie z A. Urbańską (SZOK Kreator) |
2.16 |
Problem zaburzeń depresyjnych i samobójstw wśród młodzieży |
2.17 |
Stymulacja rozwoju poznawczego dzieci 2, 3 i 4 letnich |
2.18 |
Stymulacja rozwoju psychoruchowego dzieci 5 /6 letnich ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji językowych
|
2.19 |
Nauczyciel żłobka, przedszkola, szkoły – partnerem logopedy |
2.20 |
Kinezjologia edukacyjna – jako dobra i łatwa metoda pracy i zabawy z dzieckiem przedszkolnym i uczniem klas I-III |
2.21 |
Empatyczna klasa-integracja zespołu klasowego |
2.22 |
Rozpoznawanie własnych emocji przez nauczyciela kluczem do zrozumienia ucznia |
2.23 |
FAS//RAD – przyczyny, rozpoznawanie , formy pomocy |
2.24 |
Jak pomóc dziecku nieśmiałemu |
2.25 |
Psychologiczne podstawy rewalidacji dzieci upośledzonych umysłowo |
2.26 |
Uczeń z dysfunkcją wzroku w szkole ogólnodostępnej |
2.27 |
Uczeń z niepełnosprawnością ruchową w tym z afazją |
2.28 |
Uczeń z autyzmem i Zespołem Aspergera w klasie szkoły ogólnodostępnej |
2.29 |
Harmider i hałas czyli praca w grupach mimo wszystko. Walor diagnostyczny i terapeutyczny ćwiczeń grupowych |
2.30 |
Z grupą czy przy grupie |
- Odbiorca- rodzice
3.1 |
„Rozwój mowy małego dziecka od pierwszego roku życia- co powinno zaniepokoić rodzica?” |
3.2 |
Problematyka gotowości szkolnej |
3.3 |
Praca z dzieckiem z dysleksją w domu i szkole |
3.4 |
Uzależnienie od komputera i Internetu |
3.5 |
Aktywne słuchanie |
3.6 |
Jak postępować z dzieckiem nadpobudliwym psychoruchowo |
3.7 |
Potrzeby emocjonalne dzieci i młodzieży |
3.8 |
„Nagroda czy kara?” |
3.9 |
„Komunikacja - jak rozmawiać z dzieckiem” |
3.10 |
„Współczesne formy uzależnień” |
3.11 |
„Zaburzenia odżywiania” |
3.12 |
Psychologiczna sylwetka dziecka wychowującego się bez ojca |
3.13 |
Co może spotkać moje dziecko? |
3.14 |
Co dalej po gimnazjum? |
3.15 |
Nie taki nastolatek straszny jak go malują |
3.16 |
Problematyka zaburzeń depresyjnych i samobójstw wśród młodzieży |
3.17 |
Rodzic i dziecko razem , czyli o wspólnym odkrywaniu świata |
Terapia indywidualna
- pedagogiczna dzieci ryzyka dysleksji
- pedagogiczna uczniów z dysleksją
- dziecka z autyzmem
- dziecka z dysfunkcjami narządu słuchu
- indywidualna psychoterapia zaburzeń emocjonalnych
- logopedyczna
- psychologiczna

ZAPROSZENIE
Drogi rodzicu jeżeli twoje dziecko ma problemy...
Rodzicu!
Jeśli chciałbyś:
- nauczyć się lepiej komunikować z własnym dzieckiem
- poznać sposoby skutecznego nagradzania i karania
- wzmocnić siebie samego w roli rodzica
Zapraszamy!

Zajęcia będą odbywać się na terenie PPP w Chojnicach.
Pierwsze spotkanie: 4.10.2012 r. (czwartek)
W godzinach od 09:30 - 10:30
pokój 227 II piętro
zapraszamy
Osoby porwadzące:
Bogna Klunder, Magdalena Bienias
Punkt konsultacyjny dla nauczycieli /rodziców na terenie PPP Chojnice
- spotkania po uprzednim umówieniu telefonicznym/osobistym

PRACOWNIK DZIEŃ TYGODNIA Maria Lewandowska Lewińska czwartek Hanna Rudnik Tarka środa Dorota Zinkiewicz poniedziałek Karolina Pestka piątek Grażyna Piechowska poniedziałek Malgorzata Kołpacka czwartek Marcin Adamczyk czwartek Natalia Zielińska wtorek Bogna Klunder piątek
surdopedagog, tyflopedagog, autyzm i zespół Aspergera
16.00-17.00
psycholog / socjoterapeuta
- wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
15.00-16.00
psycholog
17.00-18.00
doradca zawodowy
8.00-9.00
pedagog, terapia pedagogiczna
13.00-14.00
psycholog
17.00-18.00
psycholog
16.00-16.45
pedagog- Autyzm i zespół Aspergera
13.00-15.00
pedagog, terapia pedagogiczna
13.00-14.00


